Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9434
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кудла, Марія Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-24T12:29:05Z | - |
dc.date.available | 2018-11-24T12:29:05Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9434 | - |
dc.description.abstract | Встановлено, що освітні реформи 60-х рр. XІX ст. сприяли бурхливому розвитку системи освіти та активізації громадської ініціативи в управлінні нею. Уряд всіляко намагався посилити контроль за навчальними закладами, але повністю не досяг своєї мети й ідея децентралізації стала основним змістом боротьби за подальшу демократизацію управління освітою. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | народні школи, управління початковими школами , реформування шкільної освіти | uk |
dc.title | ТИПИ ПОЧАТКОВИХ НАРОДНИХ ШКІЛ ТА УПРАВЛІННЯ НИМИ ЗА «ПОЛОЖЕННЯМ ПРО ПОЧАТКОВІ НАРОДНІ УЧИЛИЩА» 1864 Р. | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези_Кудла.pdf | 289,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.