Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудла, Марія Валеріївна-
dc.date.accessioned2018-11-24T12:29:05Z-
dc.date.available2018-11-24T12:29:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9434-
dc.description.abstractВстановлено, що освітні реформи 60-х рр. XІX ст. сприяли бурхливому розвитку системи освіти та активізації громадської ініціативи в управлінні нею. Уряд всіляко намагався посилити контроль за навчальними закладами, але повністю не досяг своєї мети й ідея децентралізації стала основним змістом боротьби за подальшу демократизацію управління освітою.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнародні школи, управління початковими школами , реформування шкільної освітиuk
dc.titleТИПИ ПОЧАТКОВИХ НАРОДНИХ ШКІЛ ТА УПРАВЛІННЯ НИМИ ЗА «ПОЛОЖЕННЯМ ПРО ПОЧАТКОВІ НАРОДНІ УЧИЛИЩА» 1864 Р.uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Кудла.pdf289,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.