Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9440
Title: Ідея педагогічного стимулювання у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – ХХ століття
Authors: Ткачук, Лариса Василівна
Keywords: навчально-пізнавальна діяльність
стимул
теорія педагогічного стимулювання
вітчизняна педагогічна думка
гуманістична освітня парадигма
ситуація успіху
позитивні емоції
концепції стимулювання
емоційний підйом
радість пізнання світу
Issue Date: May-2018
Publisher: Умань: ВПЦ «Візаві»
Citation: Ткачук Л. В. Ідея педагогічного стимулювання у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – ХХ століття / Л. В. Ткачук // Вісник наукової лабораторії «В. О. Сухомлинський і школа ХХІ століття»: Випуск ХІ / за ред. В. Г. Кузя . – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. – С. 135–142.
Series/Report no.: 37(477)(09)"18/!9";
Abstract: Стаття присвячена питанню теорії і практики педагогічного стимулювання в історії вітчизняної педагогічної думки кінця ХІХ – ХХ ст. Зазначається, що у цей час існували кардинально протилежні підходи до осмислення проблеми педагогічного стимулювання, що пояснюється природою навчальної діяльності. У статті представлені точки зору педагогів кінця ХІХ – ХХ ст., які надавали пріоритет позитивним емоціям, що переживають учні у процесі навчання. Відзначається, що важливим джерелом для становлення теорії педагогічного стимулювання є наукові розробки педагогів, що представляють різноманітні новаторські напрями розвитку гуманістичної освітньої парадигми. Розкривається роль В. Сухомлинського у ґенезі ідеї педагогічного стимулювання школярів.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9440
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.