Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9440
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Лариса Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-24T19:50:02Z | - |
dc.date.available | 2018-11-24T19:50:02Z | - |
dc.date.issued | 2018-05 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Л. В. Ідея педагогічного стимулювання у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – ХХ століття / Л. В. Ткачук // Вісник наукової лабораторії «В. О. Сухомлинський і школа ХХІ століття»: Випуск ХІ / за ред. В. Г. Кузя . – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. – С. 135–142. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9440 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена питанню теорії і практики педагогічного стимулювання в історії вітчизняної педагогічної думки кінця ХІХ – ХХ ст. Зазначається, що у цей час існували кардинально протилежні підходи до осмислення проблеми педагогічного стимулювання, що пояснюється природою навчальної діяльності. У статті представлені точки зору педагогів кінця ХІХ – ХХ ст., які надавали пріоритет позитивним емоціям, що переживають учні у процесі навчання. Відзначається, що важливим джерелом для становлення теорії педагогічного стимулювання є наукові розробки педагогів, що представляють різноманітні новаторські напрями розвитку гуманістичної освітньої парадигми. Розкривається роль В. Сухомлинського у ґенезі ідеї педагогічного стимулювання школярів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань: ВПЦ «Візаві» | uk |
dc.relation.ispartofseries | 37(477)(09)"18/!9"; | - |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | uk |
dc.subject | стимул | uk |
dc.subject | теорія педагогічного стимулювання | uk |
dc.subject | вітчизняна педагогічна думка | uk |
dc.subject | гуманістична освітня парадигма | uk |
dc.subject | ситуація успіху | uk |
dc.subject | позитивні емоції | uk |
dc.subject | концепції стимулювання | uk |
dc.subject | емоційний підйом | uk |
dc.subject | радість пізнання світу | uk |
dc.title | Ідея педагогічного стимулювання у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – ХХ століття | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
IDEYa_ PEDAGOGIChNOGO_ STY`MULYuVANNYa_ U_ VITChY`ZNYaNIJ PEDAGOGIChNIJ_ DUMCI _KINCYA_ XIX – XX_ STOLITTYA.docx | 37,89 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.