Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкачук, Лариса Василівна-
dc.date.accessioned2018-11-24T19:50:02Z-
dc.date.available2018-11-24T19:50:02Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.citationТкачук Л. В. Ідея педагогічного стимулювання у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – ХХ століття / Л. В. Ткачук // Вісник наукової лабораторії «В. О. Сухомлинський і школа ХХІ століття»: Випуск ХІ / за ред. В. Г. Кузя . – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. – С. 135–142.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9440-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанню теорії і практики педагогічного стимулювання в історії вітчизняної педагогічної думки кінця ХІХ – ХХ ст. Зазначається, що у цей час існували кардинально протилежні підходи до осмислення проблеми педагогічного стимулювання, що пояснюється природою навчальної діяльності. У статті представлені точки зору педагогів кінця ХІХ – ХХ ст., які надавали пріоритет позитивним емоціям, що переживають учні у процесі навчання. Відзначається, що важливим джерелом для становлення теорії педагогічного стимулювання є наукові розробки педагогів, що представляють різноманітні новаторські напрями розвитку гуманістичної освітньої парадигми. Розкривається роль В. Сухомлинського у ґенезі ідеї педагогічного стимулювання школярів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ВПЦ «Візаві»uk
dc.relation.ispartofseries37(477)(09)"18/!9";-
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk
dc.subjectстимулuk
dc.subjectтеорія педагогічного стимулюванняuk
dc.subjectвітчизняна педагогічна думкаuk
dc.subjectгуманістична освітня парадигмаuk
dc.subjectситуація успіхуuk
dc.subjectпозитивні емоціїuk
dc.subjectконцепції стимулюванняuk
dc.subjectемоційний підйомuk
dc.subjectрадість пізнання світуuk
dc.titleІдея педагогічного стимулювання у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – ХХ століттяuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.