Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9442
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоломієць, Мальвіна Миколаївна-
dc.contributor.authorБіленька, Юлія Олександрівна-
dc.date.accessioned2018-11-24T20:02:47Z-
dc.date.available2018-11-24T20:02:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2304-5809-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9377-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9442-
dc.description.abstractУ статті представлено інтерактивний метод мозкового штурм, як одну з найефективніших стратегій для генерації ідей на задану тему. Автори описують етапи мозкового штурму. У статті подаються поради вчителю для ефективної організації та застосування цього методу під час різних етапів уроку. Увага авторів зосереджена на перевагах такого виду діяльності. Також, у статті, згадується про теорію Алекса Осборна та зв'язок мозкового штурму із процесом розвитку творчого мислення.uk
dc.language.isoenuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;;372.881.111.1-
dc.subjectмозковий штурмuk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectвирішення проблем-
dc.subjectінтерактивні методи генерування ідей-
dc.titleThe brainstorming session as one of the effective interactive methods of teaching Englishuk
dc.title.alternativeМозковий штурм як один із ефективних методів навчання англійської мовиuk
dc.title.alternativeМозковой штурм как один из эффективных методов изучения английского языкаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mozkovyi shturm.pdf699,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.