Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9456
Title: Змішане навчання як інструмент реформування мовної освіти в Україні
Authors: Комар, Ольга Сергіївна
Keywords: змішане навчання
комунікативно орієнтований підхід
інформаційно-комунікаційні технології
модель навчання
компетентність
Issue Date: 2018
Publisher: ТЗОВ «Трек-ЛТД»
Citation: Комар О. С. Змішане навчання як інструмент реформування мовної освіти в Україні / О. С. Комар // Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: збірник матеріалів ІІ Міжнародної наукової конференції УАДО / За ред. С. Щудло, О. Заболотної, О. Ковальчук. – Київ – Дрогобич: ТЗОВ «Трек-ЛТД», 2018. С. 60-63 (0,4 д.а.)
Abstract: У тезах розглянуто досвід впровадження моделі змішаного навчання в програму навчання Іноземна мова в педагогічному вузі.Визначено, що цей підхід до викладання іноземної мови є одним з найбільш перспективних в організації навчального процесу. Проаналізовано навчальні електронні курси, розміщені на платформі Moodle, які дозволяють значно розширити сітку академічних годин, що виділяються на дисципліну «Іноземна мова» на немовних спеціальностях та підвищують мотивацію студентів до вивчення іноземної мови.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9456
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zmishane navchannia yak instrument reformuvannia movnoi osvity v Ukraini-converted.pdf140,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.