Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9456
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2018-11-25T11:59:15Z-
dc.date.available2018-11-25T11:59:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКомар О. С. Змішане навчання як інструмент реформування мовної освіти в Україні / О. С. Комар // Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: збірник матеріалів ІІ Міжнародної наукової конференції УАДО / За ред. С. Щудло, О. Заболотної, О. Ковальчук. – Київ – Дрогобич: ТЗОВ «Трек-ЛТД», 2018. С. 60-63 (0,4 д.а.)uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9456-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто досвід впровадження моделі змішаного навчання в програму навчання Іноземна мова в педагогічному вузі.Визначено, що цей підхід до викладання іноземної мови є одним з найбільш перспективних в організації навчального процесу. Проаналізовано навчальні електронні курси, розміщені на платформі Moodle, які дозволяють значно розширити сітку академічних годин, що виділяються на дисципліну «Іноземна мова» на немовних спеціальностях та підвищують мотивацію студентів до вивчення іноземної мови.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТЗОВ «Трек-ЛТД»uk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectкомунікативно орієнтований підхідuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectмодель навчанняuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.titleЗмішане навчання як інструмент реформування мовної освіти в Україніuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zmishane navchannia yak instrument reformuvannia movnoi osvity v Ukraini-converted.pdf140,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.