Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9460
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроцько, Євгенія Сергіївна-
dc.date.accessioned2018-11-25T13:23:04Z-
dc.date.available2018-11-25T13:23:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПроцько Євгенія. Становлення соціальних мереж в контексті педагогічної освіти вищої школи // «Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету)»: матеріали Всеукраїнської наук.-практ.конференції. – Умань: ФОП Новожилов С.В., 30 березня 2018. – С. 205-208uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9460-
dc.description.abstractСьогодні важко заперечити той факт, що інтернет комунікації, основною формою яких є соціальні мережі, заполонили наш світогляд. Молодь здатна користуватися соціальними серверами за допомогою будь-якого пристрою (смартфону, персонального комп’ютера, нетбука, планшета), що спрощує та удосконалює процес онлайн спілкування. В таких умовах сучасний вчитель потребує перегляду своїх методів та засобів навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмедіа освітаuk
dc.subjectпідготовка вчителів англійської мовиuk
dc.subjectсоціальна мережаuk
dc.titleСтановлення соціальних мереж в контексті педагогічної освіти вищої школиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конф._30.03.18.PDF204,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.