Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9461
Назва: Теоретичні основи формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога
Автори: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Ключові слова: культурологічна компетентність
загальнокультурна компетентність
етнокультурна компетентність
процес формування етнокультурної компетентності
майбутні вчителі-філологи
етнокультура
етноідентичність особистості
національний компонент
етнічні особливості
етнокультурне виховання
Дата публікації: жов-2018
Видавництво: СНУ імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Гончарук В.А. Теоретичні основи формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога / В.А. Гончарук // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. – № 3 (10). – С. 8-14.
Серія/номер: УДК;377.134:004
Короткий огляд (реферат): Серед ключових компетентностей випускника загальноосвітньої школи виділено загальнокультурну компетентність, у структурі якої головне місце належить етнокультурній. У культурологічній компетентності вчителя-філолога виокремлено таку складову, як етнокультурна компетентність, що буде вказувати на його здатність усвідомлювати себе як носія певної етнокультури. З’ясовано, що така компетентність особистості охоплює знання чималої кількості елементів етнічної культури, починаючи з елементарних невербальних комунікацій (жести, ритми, пози, міміка, вираз очей) до узагальнюючих моральних і правових норм, звичаїв. Встановлено, що етнокультурно компетентна особистість свідомо взаємодіє з культурно багатозначущими предметами, створює складний соціально-культурний простір. Зроблено висновок, що процес формування етнокультурної компетентності не завершується із закінченням школи, а відбувається упродовж усього життя людини, однак певний ступінь її сформованості у шкільні роки стане визначальним на шляху становлення особистості. Тому заклад вищої освіти має спрямовувати свою навчально-виховну роботу на формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога, від якого буде залежати рівень сформованості її в учнів, а від них – і наступних поколінь українців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9461
ISSN: 2415-8143
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teorety`chni osnovy` formuvannya etnokul`turnoyi kompetentnosti majbutn`ogo vchy`telya-filologa.pdf285,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.