Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Валентина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-11-25T13:38:44Z-
dc.date.available2018-11-25T13:38:44Z-
dc.date.issued2018-10-
dc.identifier.citationГончарук В.А. Теоретичні основи формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога / В.А. Гончарук // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. – № 3 (10). – С. 8-14.uk
dc.identifier.issn2415-8143-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9461-
dc.description.abstractСеред ключових компетентностей випускника загальноосвітньої школи виділено загальнокультурну компетентність, у структурі якої головне місце належить етнокультурній. У культурологічній компетентності вчителя-філолога виокремлено таку складову, як етнокультурна компетентність, що буде вказувати на його здатність усвідомлювати себе як носія певної етнокультури. З’ясовано, що така компетентність особистості охоплює знання чималої кількості елементів етнічної культури, починаючи з елементарних невербальних комунікацій (жести, ритми, пози, міміка, вираз очей) до узагальнюючих моральних і правових норм, звичаїв. Встановлено, що етнокультурно компетентна особистість свідомо взаємодіє з культурно багатозначущими предметами, створює складний соціально-культурний простір. Зроблено висновок, що процес формування етнокультурної компетентності не завершується із закінченням школи, а відбувається упродовж усього життя людини, однак певний ступінь її сформованості у шкільні роки стане визначальним на шляху становлення особистості. Тому заклад вищої освіти має спрямовувати свою навчально-виховну роботу на формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога, від якого буде залежати рівень сформованості її в учнів, а від них – і наступних поколінь українців.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСНУ імені Лесі Українкиuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;377.134:004-
dc.subjectкультурологічна компетентністьuk
dc.subjectзагальнокультурна компетентністьuk
dc.subjectетнокультурна компетентністьuk
dc.subjectпроцес формування етнокультурної компетентностіuk
dc.subjectмайбутні вчителі-філологиuk
dc.subjectетнокультураuk
dc.subjectетноідентичність особистостіuk
dc.subjectнаціональний компонентuk
dc.subjectетнічні особливостіuk
dc.subjectетнокультурне вихованняuk
dc.titleТеоретичні основи формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філологаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teorety`chni osnovy` formuvannya etnokul`turnoyi kompetentnosti majbutn`ogo vchy`telya-filologa.pdf285,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.