Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9475
Назва: | ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ |
Автори: | Постоленко, Ірина Сергіївна |
Ключові слова: | змішане навчання іноземні мови онлайн навчання веб-технології |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | м. Умань: ФОП Новожилов С.В. |
Бібліографічний опис: | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету)» |
Короткий огляд (реферат): | Термін «змішане навчання» набув широкої популярності у вищих закладах освіти у всьому світі. Досить складно дати визначення самому терміну, оскільки він використовується за допомогою різних способів та з різними цілями. В цілому, існують три найпоширеніші значення терміну «змішане навчання»: 1) інтеграція традиційного навчання з веб-підручниками в Інтернеті; 2) поєднання засобів масової інформації та інструментів (наприклад, підручників), що використовуються в середовищах електронного навчання; і 3) поєднання навчально-методичних підходів, незважаючи на те, які технології використовуються. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9475 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Postolenko_Tezy.pdf | 315,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.