Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9475
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Постоленко, Ірина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-25T16:00:10Z | - |
dc.date.available | 2018-11-25T16:00:10Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету)» | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9475 | - |
dc.description.abstract | Термін «змішане навчання» набув широкої популярності у вищих закладах освіти у всьому світі. Досить складно дати визначення самому терміну, оскільки він використовується за допомогою різних способів та з різними цілями. В цілому, існують три найпоширеніші значення терміну «змішане навчання»: 1) інтеграція традиційного навчання з веб-підручниками в Інтернеті; 2) поєднання засобів масової інформації та інструментів (наприклад, підручників), що використовуються в середовищах електронного навчання; і 3) поєднання навчально-методичних підходів, незважаючи на те, які технології використовуються. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | м. Умань: ФОП Новожилов С.В. | uk |
dc.subject | змішане навчання | uk |
dc.subject | іноземні мови | uk |
dc.subject | онлайн навчання | uk |
dc.subject | веб-технології | uk |
dc.title | ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Postolenko_Tezy.pdf | 315,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.