Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПостоленко, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2018-11-25T16:00:10Z-
dc.date.available2018-11-25T16:00:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМатеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету)»uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9475-
dc.description.abstractТермін «змішане навчання» набув широкої популярності у вищих закладах освіти у всьому світі. Досить складно дати визначення самому терміну, оскільки він використовується за допомогою різних способів та з різними цілями. В цілому, існують три найпоширеніші значення терміну «змішане навчання»: 1) інтеграція традиційного навчання з веб-підручниками в Інтернеті; 2) поєднання засобів масової інформації та інструментів (наприклад, підручників), що використовуються в середовищах електронного навчання; і 3) поєднання навчально-методичних підходів, незважаючи на те, які технології використовуються.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherм. Умань: ФОП Новожилов С.В.uk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectіноземні мовиuk
dc.subjectонлайн навчанняuk
dc.subjectвеб-технологіїuk
dc.titleЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postolenko_Tezy.pdf315,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.