Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2018-11-25T23:51:01Z-
dc.date.available2018-11-25T23:51:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКомар О. С. Комунікативний підхід до навчання іноземної мови: роль вправ під час вивчення різних аспектів мови / О.С. Комар // Актуальні проблеми іноземної філології та методики викладання іноземних: матеріали III Всеукраїнської онлайн конференції. – Житомир, 2018. [Режим доступу: http://nniif.org.ua/aktualni-problemi-suchasnoji-lingvistiki-ta-metodiki-vikladannya-inozemnikh-mov-2018]. (0,5 д.а)uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9509-
dc.description.abstractУ тезах розглядають три основні підходи до процесу навчання мови, які унаслідок ієрархічної залежності різних аспектів мови можуть направляти викладача і того, хто навчається до інтенсифікації процесу вивчення мови, або навпаки. Визначено фактори, які впливають на успішність комунікації та описано основні положення комунікативної лінгвістики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherРежим доступу: http://nniif.org.ua/aktualni-problemi-suchasnoji-lingvistiki-ta-metodiki-vikladannya-inozemnikh-mov-2018uk
dc.subjectкомунікативно-функціональна лінгвістикаuk
dc.subjectкомунікативний підхідuk
dc.subjectлінгвістичний підхідuk
dc.subjectумовно-комунікативний підхідuk
dc.subjectкомунікативна методикаuk
dc.titleКомунікативний підхід до навчання іноземної мови: роль вправ під час вивчення різних аспектів мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komunikatyvnyi_pidkhid_do_navchannia_inozemnoi_movy_rol_vprav_2018_11_26_00_34_42_828.pdf429,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.