Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9513
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІващенко, Катерина Віталіївна-
dc.date.accessioned2018-11-26T07:37:42Z-
dc.date.available2018-11-26T07:37:42Z-
dc.date.issued2018-11-26-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9513-
dc.description.abstractРозкрито роль сучасного директора школи у контексті реалізації інклюзивної освіти. Розглянуто принципи побудови шкільного інклюзивного співтовариства в роботі керівника школи.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectлідерство, інклюзивне навчання, керівник шкільного інклюзивного співтоваристваuk
dc.titleЛідерство в інклюзивному просторіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лідерство в інклюзивному просторі.pdf90,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.