Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9518
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-11-26T09:20:57Z-
dc.date.available2018-11-26T09:20:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТкачук Г.В. SWOT-аналіз впровадження змішаного навчання у закладі вищої освіти. Проблеми інформатизації навчального процесу в закладах загальної середньої та вищої освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м.Київ, 9 жовтня 2018 р. Київ, 2018. С.113-115.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9518-
dc.description.abstractРозглядається один із способів діагностики та визначення стратегії впровадження змішаного навчання в закладі вищої освіти шляхом використання SWOT-аналізу. Даний спосіб заснований на визначенні зовнішніх і внутрішніх чинників, які можуть впливати на процес реалізації змішаного навчання. Серед зовнішніх чинників доцільно визначити можливості, які з’являються в результаті впровадження інновацій та загрози, які можуть виникнути в процесі її реалізації. Внутрішні чинники визначають сильні та слабкі сторони нової технології навчання. Співвідношення та аналіз внутрішніх і зовнішніх чинників дають змогу побудувати ефективну стратегію впровадження змішаного навчання в закладі вищої освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectSWOT-аналізuk
dc.subjectтехнології навчанняuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectІКТuk
dc.titleSWOT-аналіз впровадження змішаного навчання у закладі вищої освітиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk_GV-repository.pdf295,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.