Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9521
Title: Особливості проектування персонального освітнього середовища в умовах коннективіського підходу
Authors: Ткачук, Галина Володимирівна
Keywords: інформаційно-освітнє середовище
коннективізм
інформаційні ресурси
електронні освітні ресурси
LMS
Moodle
Issue Date: 22-May-2018
Citation: Ткачук Г.В. Особливості проектування персонального освітнього середовища в умовах коннективіського підходу. Інтернет-Освіта-Наука-2018 : збірник праць Одинадцятої міжнародної наук.-практ. конф. ІОН-2018 (м.Вінниця, 22-25 травня 2018 р.). Вінниця, 2018. С.247-249.
Abstract: У статті здійснено аналіз теорії навчання в цифрову епоху – коннективізм, яка передбачає організацію навчального процесу у динамічному інформаційному середовищі. Визначено, що навчання на основі коннективізму передбачає формування персонального освітнього середовища, яке являє собою сукупність інформаційних ресурсів, які використовуються суб’єктами навчання з метою отримання знань, стимуляції навчальної активності, розвитку особистісних здібностей, пошуку та опрацювання інформації, комунікації та співпраці.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9521
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachuk-repository.pdf440,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.