Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9540
Назва: | ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ (1948–2016 рр.) |
Автори: | Безлюдна, Віта Валеріївна |
Ключові слова: | теорія вищі педагогічні навчальні заклади організаційно-методичні засади вища освіта практика професійна підготовка майбутні вчителі іноземні мови |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Безлюдна, В. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах України (1948–2016 рр.) [Текст] : авто дис. на здоб. наук. ступ. д-ра пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки ; 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Безлюдна Віта Валеріївна ; Рівненський держ. гуманіт. ун-т. – Рівне, 2018. – 520 с. |
Серія/номер: | УДК 378(477):811-051 "1948/2016"(043.3); |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації вперше системно проаналізовано теорію і практику професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах України (1948–2016 рр.). На основі аналізу наукових праць, архівних матеріалів, періодичних видань обґрунтовано теоретико-практичні аспекти розвитку професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах України 1948–2016 рр. з огляду на соціально-політичні, соціально-економічні, соціально-культурні чинники. Розроблено авторську періодизацію досліджуваного феномену: І-й період – кризово-реформаційний (1948–1970 рр.); ІІ-й – пошуково-дослідницький (1971–1990 рр.); ІІІ-й – конструктивно-реформаційний (1991–2004 рр.); ІV-й – євроінтеграційний (2005–2016 рр.). Сформульовано авторську дефініцію поняття «професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов» з погляду його складників (підготовка, професійна підготовка, професійно педагогічна підготовка, підготовка майбутнього вчителя, вчитель іноземної мови). Розкрито організаційно-методичні засади (зміст, засоби, методи, форми) професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах. Виявлено особливості та тенденції розвитку теорії та практики професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах України у заявлений період. Відповідно до виокремлених історичних періодів визначено нормативно-правові засади, зміст, напрями, тенденції та чинники розвитку професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у ВПНЗ 1948–2016 рр. Окреслено перспективні напрями вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах України. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9540 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
teoria_i_praktuka_prof_pidgot_vchutela.pdf | 1,48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.