Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдна, Віта Валеріївна-
dc.date.accessioned2018-11-26T17:54:13Z-
dc.date.available2018-11-26T17:54:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБезлюдна, В. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах України (1948–2016 рр.) [Текст] : авто дис. на здоб. наук. ступ. д-ра пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки ; 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Безлюдна Віта Валеріївна ; Рівненський держ. гуманіт. ун-т. – Рівне, 2018. – 520 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9540-
dc.description.abstractУ дисертації вперше системно проаналізовано теорію і практику професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах України (1948–2016 рр.). На основі аналізу наукових праць, архівних матеріалів, періодичних видань обґрунтовано теоретико-практичні аспекти розвитку професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах України 1948–2016 рр. з огляду на соціально-політичні, соціально-економічні, соціально-культурні чинники. Розроблено авторську періодизацію досліджуваного феномену: І-й період – кризово-реформаційний (1948–1970 рр.); ІІ-й – пошуково-дослідницький (1971–1990 рр.); ІІІ-й – конструктивно-реформаційний (1991–2004 рр.); ІV-й – євроінтеграційний (2005–2016 рр.). Сформульовано авторську дефініцію поняття «професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов» з погляду його складників (підготовка, професійна підготовка, професійно педагогічна підготовка, підготовка майбутнього вчителя, вчитель іноземної мови). Розкрито організаційно-методичні засади (зміст, засоби, методи, форми) професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах. Виявлено особливості та тенденції розвитку теорії та практики професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах України у заявлений період. Відповідно до виокремлених історичних періодів визначено нормативно-правові засади, зміст, напрями, тенденції та чинники розвитку професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у ВПНЗ 1948–2016 рр. Окреслено перспективні напрями вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах України.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378(477):811-051 "1948/2016"(043.3);-
dc.subjectтеоріяuk
dc.subjectвищі педагогічні навчальні закладиuk
dc.subjectорганізаційно-методичні засадиuk
dc.subjectвища освіта-
dc.subjectпрактика-
dc.subjectпрофесійна підготовка-
dc.subjectмайбутні вчителі-
dc.subjectіноземні мови-
dc.titleТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ (1948–2016 рр.)uk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
teoria_i_praktuka_prof_pidgot_vchutela.pdf1,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.