Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіліппович, Таміла Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-11-27T09:31:04Z-
dc.date.available2018-11-27T09:31:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9548-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто історично-соціальні передумови навчання англійської мови у закладах середньої освіти Іспанії кінця ХІХ та початку ХХ століття, а також проаналізовано методи, що застосовувались для навчання іноземних мов у цей період та здійснено огляд закладів освіти, що активно впроваджували їх на території Іспанії.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectіншомовна комунікаціяuk
dc.subjectнавчання іноземних мов-
dc.titleІСТОРИЧНО-СОЦІАЛЬНІ ПЕРЕДУМОВИ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ІСПАНІЇuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Istorychno-sotsialni_peredumovy_navchannia_angliyskoi_movy_ v_zakladah_osvity_Ispanii.pdf278,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.