Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГодованюк, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorВозносименко, Дарія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-11-27T13:48:07Z-
dc.date.available2018-11-27T13:48:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГодованюк Т.Л. Усвідомлення майбутніми вчителями математики необхідності здійснення валеологічного супроводу навчання/ Т. Л. Годованюк, Д.А. Возносименко// Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики», 30 травня – 1 червня 2018 р, Вінниця - 2018, С.140-143.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9564-
dc.description.abstractРозкрито актуальність проблеми впровадження валеологічного супроводу в освітній процес. Проаналізовано зміст понять «умова», «педагогічна умова» в науковій літературі. Визначено та висвітлено, що однією з педагогічних умов підготовки студентів до здійснення валеологічного супроводу навчання математики в школі є усвідомлення майбутніми вчителями математики необхідності здійснення валеологічного супроводу навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТОВ "Нылан-ЛТД"uk
dc.subjectздоров’яuk
dc.subjectкомпетентнісний підхід-
dc.subjectвалеологічна компетентність-
dc.subjectпедагогічна умова-
dc.titleУСВІДОМЛЕННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ МАТЕМАТИКИ НЕОБХІДНОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ НАВЧАННЯuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Вінниця_30.05.pdf382,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.