Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаухіна, Інна Станіславівна-
dc.contributor.authorПобережник, Ольга Валентинівна-
dc.contributor.authorФіліппович, Таміла Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-11-27T17:30:14Z-
dc.date.available2018-11-27T17:30:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9582-
dc.description.abstractУ статті йдеться про можливості запровадження у зміст національної шкільної освіти Франції знань про релігії, розглядається проблема поєднання світських принципів сучасної освіти та реалізації релігієзнавчого компонента (блоків знань про релігію) до навчальних програм французької загальноосвітньої школи, виокремлено основні методичні підходи до впровадження релігієзнавчих знань, які є найбільш оптимальними при викладанні школярам знань про релігію, проаналізовано зміст релігієзнавчого компонента в державних шкільних програмах початкової та середньої школи (колежі та ліцеї) Франції.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.5:2 (44);-
dc.subjectБлоки знань про релігіюuk
dc.subjectрелігієзнавчий компонент-
dc.subjectзміст навчальних дисциплін загальноосвітніх середніх шкіл-
dc.subjectосновні методичні підходи реалізації знань про релігії-
dc.titleЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО АСПЕКТУ ЗНАНЬ ПРО РЕЛІГІЇ ТА ЇХНЬОГО ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ У СУЧАСНИХ ШКОЛАХ ФРАНЦІЇuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.