Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9582
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лаухіна, Інна Станіславівна | - |
dc.contributor.author | Побережник, Ольга Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Філіппович, Таміла Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-27T17:30:14Z | - |
dc.date.available | 2018-11-27T17:30:14Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9582 | - |
dc.description.abstract | У статті йдеться про можливості запровадження у зміст національної шкільної освіти Франції знань про релігії, розглядається проблема поєднання світських принципів сучасної освіти та реалізації релігієзнавчого компонента (блоків знань про релігію) до навчальних програм французької загальноосвітньої школи, виокремлено основні методичні підходи до впровадження релігієзнавчих знань, які є найбільш оптимальними при викладанні школярам знань про релігію, проаналізовано зміст релігієзнавчого компонента в державних шкільних програмах початкової та середньої школи (колежі та ліцеї) Франції. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 373.5:2 (44); | - |
dc.subject | Блоки знань про релігію | uk |
dc.subject | релігієзнавчий компонент | - |
dc.subject | зміст навчальних дисциплін загальноосвітніх середніх шкіл | - |
dc.subject | основні методичні підходи реалізації знань про релігії | - |
dc.title | ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО АСПЕКТУ ЗНАНЬ ПРО РЕЛІГІЇ ТА ЇХНЬОГО ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ У СУЧАСНИХ ШКОЛАХ ФРАНЦІЇ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.