Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9617
Title: | СОЦІАЛЬНА РОБОТА З «СІМ’ЯМИ ГРУПИ РИЗИКУ» |
Authors: | Підвальна, Юлія Василівна |
Keywords: | Соціальна робота групи ризику соціальні працівники сім’ї групи ризику проблемна сім’я |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Збірник наукових праць Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка Кропивницький |
Citation: | Підвальна Ю. В. «Соціальна робота з сім’ями «групи ризику» // Наукові записки Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка / [ред. кол. : В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Випуск 167]., 2018. – С. 72-76. (Входить до наукометричної бази Index Copernicus) |
Abstract: | На сучасному етапі в більшості країн світу створені і функціонують спеціалізовані заклади, де соціальними працівниками надається низка соціальних послуг. Важлива роль належить соціальним працівникам в організації соціальної роботи з «сім’ями групи ризику», які мають порушення в адаптації. Соціальна робота з сім’єю має багатоаспектний характер. Ця діяльність спрямована на вирішення потреб сім’ї і її соціального оточення. Можна відмітити, що сьогодні немає єдиних підходів до практики соціальної роботи з сім’єю, а можливо тільки позначити основні стратегії. Професійна підготовки соціальних працівників у ВНЗ України спрямована на формування високо освіченого фахівця, який має фундаментальні знання, вміння та навички, необхідні для професійної діяльності в різних галузях соціальної роботи. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9617 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Підвальна Ю.В._стаття.pdf | 344,57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.