Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідвальна, Юлія Василівна-
dc.date.accessioned2018-11-28T09:09:03Z-
dc.date.available2018-11-28T09:09:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПідвальна Ю. В. Толерантність як професійно важлива риса майбутнього соціального працівника в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами у процесі інклюзивного навчання / Ю. В. Підвальна // Збірник наукових праць «Педагогічні науки» Херсонського державного університету. – Херсон: «Видавничий дім випуск LXXX «Гельветика», 2017. Том 2. – С. 237 – 241.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9620-
dc.description.abstractВ статті розкриті поняття толерантності соціального працівника до інклюзивного навчання дітей із особливими освітніми потребами. Виділені основні функції та рівні толерантності, які визначають міру особистісного сприйняття педагогами та здоровими дітьми інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗбірник наукових праць «Педагогічні науки» Херсонського державного університету. – Херсон: «Видавничий дім випуск LXXX «Гельветика», 2018. Том 2. – С. 237 – 241.uk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectтолерантністьuk
dc.subjectдіти з освітніми особливими потребамиuk
dc.subjectсоціальний працівникuk
dc.subjectпсихофізичний розвитокuk
dc.titleТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВА РИСА МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА В РОБОТІ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПРОЦЕСІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підвальна Ю.В._стаття.pdf548,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.