Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9650
Title: | КОМПЕТЕНТНІСНА ПАРАДИГМА У ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
Authors: | Семчук, Світлана Іванівна |
Keywords: | інформаційна компетентність, фахівці дошкільної освіти. |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | Анотація. У статті подано наукове обґрунтування компетентнісного підходу як основи формування інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано сучасні погляди науковців щодо означеної проблеми. Визначено багатоаспектність поняття «інформаційна компетентність». Розкрито сутність, структуру та складові інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Визначено групи завдань, які пов’язані з проблемою формування інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти та знаходять своє відображення в функціях. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9650 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
стаття Семчук С.І..docx | 29,24 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.