Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9653
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемчук, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2018-11-28T15:52:56Z-
dc.date.available2018-11-28T15:52:56Z-
dc.date.issued2018-11-28-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9653-
dc.description.abstractАнотація. В статті розкрито проблему використання комп’ютерних технологій в освітньому процесі дошкільної установи. Проаналізовано сучасні погляди науковців щодо означеної проблеми. Визначено особливості впливу комп’ютерних технологій на становлення особистості дитини-дошкільника. Описано форми впливу комп’ютерних технологій на становлення особистості дитини дошкільного віку та виділено ознаки Інтернет-залежності в молодого покоління. Виокремлено функції, які виконують комп’ютерні технології в суспільстві: комунікативну, ідеологічну, культуро-освітню, рекламно-довідкову, рекреативну.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372: 37. 035;-
dc.subjectкомп’ютерні технології, освітній процес, заклади дошкільної освіти, інформаційна компетентність.uk
dc.titleВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семчук С. стаття 1 Умань 2018.doc67 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.