Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9655
Назва: МОРАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ
Автори: Семчук, Світлана Іванівна
Ключові слова: Інтернет-технології, інформатизація, майбутні фахівці дошкільної освіти.
Дата публікації: 2018
Серія/номер: УДК 378: 373.2.011.3-051(043.3);
Короткий огляд (реферат): Анотація. Стаття присвячена проблемі впливу Інтернет-технологій на моральне становлення майбутніх фахівців дошкільної освіти. У статті розглядаються особливості використання мережі Інтернет як освітнього ресурсу. Розкрито значення поняття «Інтернет-технології». З’ясовано, що Інтернет-технології пропонують значну кількість навчальних і пізнавальних матеріалів за формами і змістом, чим розширюють можливості студентів знаходити, вивчати і освоювати матеріал. Зосереджено увагу на можливостях використання Інтернету майбутніми фахівцями дошкільної освіти у майбутній професійній діяльності. Розкрито актуальні напрями розвитку процесу інформатизації та впровадження Інтернет-технологій у навчальний процес ВНЗ. Проаналізовано переваги і недоліки впровадження Інтернет-технологій в навчальний процес, та їхнього впливу на моральне становлення студентів. З’ясовано, що культурними формами морального становлення студентів в процесі виховання й освіти є також і комп’ютерні ігри, які активізують навчальну діяльність студентів, сприяють розвиткові самостійності, ініціативності та логічному пошуку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9655
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Семчук С.І..docx29,44 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.