Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9655
Назва: | МОРАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ |
Автори: | Семчук, Світлана Іванівна |
Ключові слова: | Інтернет-технології, інформатизація, майбутні фахівці дошкільної освіти. |
Дата публікації: | 2018 |
Серія/номер: | УДК 378: 373.2.011.3-051(043.3); |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. Стаття присвячена проблемі впливу Інтернет-технологій на моральне становлення майбутніх фахівців дошкільної освіти. У статті розглядаються особливості використання мережі Інтернет як освітнього ресурсу. Розкрито значення поняття «Інтернет-технології». З’ясовано, що Інтернет-технології пропонують значну кількість навчальних і пізнавальних матеріалів за формами і змістом, чим розширюють можливості студентів знаходити, вивчати і освоювати матеріал. Зосереджено увагу на можливостях використання Інтернету майбутніми фахівцями дошкільної освіти у майбутній професійній діяльності. Розкрито актуальні напрями розвитку процесу інформатизації та впровадження Інтернет-технологій у навчальний процес ВНЗ. Проаналізовано переваги і недоліки впровадження Інтернет-технологій в навчальний процес, та їхнього впливу на моральне становлення студентів. З’ясовано, що культурними формами морального становлення студентів в процесі виховання й освіти є також і комп’ютерні ігри, які активізують навчальну діяльність студентів, сприяють розвиткові самостійності, ініціативності та логічному пошуку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9655 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття_Семчук С.І..docx | 29,44 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.