Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9656
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семчук, Світлана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-28T16:16:39Z | - |
dc.date.available | 2018-11-28T16:16:39Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9656 | - |
dc.description.abstract | Анотація. У статті описано розроблену структурно-процесуальну модель формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка сприяла систематизації процесу їхньої професійної підготовки з метою задоволення соціального замовлення на кваліфікованих фахівців з дошкільної освіти із високим рівнем сформованості інформаційно-комунікативної компетентності. Представлена структурно-процесуальна модель узгоджується з логікою навчального процесу і враховує його зміст, педагогічні умови, навчально-методичне забезпечення, особливості впливу на організацію процесу формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Запропонована структурно-процесуальна модель формування ІК-компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти обіймає три взаємопов’язаних блоки: методологічно-цільовий, змістово-операційний, результативний, застосування яких має суттєвий вплив на визначення змісту освітнього процесу, вибір форм, методів, засобів навчання і, безумовно, на кінцевий результат. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікативна компетентність, фахівці дошкільної освіти. | uk |
dc.title | Теоретичні позиції розроблення структурно-процесуальної моделі формування ІК-компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Семчук С.І..docx | 141,79 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.