Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9658
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семчук, Світлана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-28T16:24:46Z | - |
dc.date.available | 2018-11-28T16:24:46Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9658 | - |
dc.description.abstract | Анотація. У статті розглянуто проблему формування Інтернет-компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти. Визначено критерії з показниками і охарактеризовано рівні сформованості Інтернет-компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти. Представлена структурно-процесуальна модель формування Інтернет-компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка включає три взаємопов'язаних блоки: методологічно-цільовий, змістовно-операційний, результативний. За визначеними критеріями і показниками здійснено оцінювання рівнів сформованості Інтернет-компетенції студентів. Проведений статистичний аналіз отриманих експериментальних даних за всіма критеріями сформованості Інтернет-компетенції дозволяє стверджувати про ефективність розробленої структурно-процесуальної моделі та експериментальної методики формування Інтернет-компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378: 373.2.011.3-051(043.3); | - |
dc.subject | Інтернет-компетенція, фахівці дошкільної освіти. | uk |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття_Семчук С.І..docx | 31,18 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.