Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9691
Title: Сучасний маркетинг, як основний аспект підвищення ефективної діяльності на овочевих підприємствах
Authors: Дем'янишина, Олеся Андріївна
Гуменюк, Алла Валеріївна
Школенко, Оксана Борисівна
Keywords: Маркетинг;
кооператив;
маркетингова стратегія;
споживач.
Issue Date: 2016
Publisher: Лібуркіна Л.М.
Citation: Дем’янишина О.А. Сучасний маркетинг, як основний аспект підвищення ефективної діяльності на овочевих підприємствах / О.А. Дем’янишина А.В. Гуменюк, О.Б. Школенко, // Науковий журнал «Бізнес Інформ» / за ред. В.С. Пономаренко. – Харків: Лібуркіна Л.М., 2016. - № 9 (464). – С. 268 – 273.
Series/Report no.: УДК;658.8:338.432:634/635
Abstract: В статті автором запропоновано підхід, що дозволяє проводити комплексну оцінку дослідження формування маркетингу овочевих підприємств у сучасних умовах господарювання, а також розкрити важливість функціонування служби маркетингу на підприємствах аграрної сфери. Доведено, що одними з основних складових ефективної діяльності вітчизняних овочевих підприємств є створення маркетингових кооперативів та формування маркетингової служби, впровадження якої забезпечить потреби населення в екологічно чистій овочевій продукції та сприятиме зростанню ефективності та конкурентоспроможності її виробників, розвитку сільських територій та навколишнього середовища. Розроблено можливу організаційну структуру служби маркетингу та обґрунтовано основні її функції. Виявлено, що основне завдання служби маркетингу полягає в тому, щоб забезпечити орієнтацію підприємства на споживача, його потреби і запити, здійснювати моніторинг конкурентів, визначати слабкі та сильні сторони та надавати інформацію іншим підрозділам підприємства.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9691
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
business-inform-2016-9_0-pages-268_273.pdf384,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.