Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9703
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлатвінська, Леся Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-11-29T11:29:59Z-
dc.date.available2018-11-29T11:29:59Z-
dc.date.issued2018-06-
dc.identifier.citationСлатвінська Л. А. Академічна підготовка магістрів з туризму як фактор впливу на зайнятість населення на туристичному ринку / Л. А. Слатвінська, І. М. Поворознюк // Ефективна економіка. – 2018. - № 6. [Електронний ресурс] – Режим доступу до журналу:http: //www.economy.nayka.com.uauk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9703-
dc.description.abstractПроведено аналіз основних сучасних вимог до якості підготовки фахівців у сфері туризму. Акцентовано увагу на кадровому забезпечені туристичного сектору економіки, який відчуває дефіцит спеціалістів нової генерації в усьому світі. Відзначено, що одним із шляхів розв’язання цієї проблеми є інноваційна академічна і практична підготовка кадрів з туризму. Обґрунтовано роль і місце професійно орієнтованих дисциплін, зокрема, дисципліни циклу професійної підготовки «Організація туризму» у фаховій підготовці магістрів з туризму. Дисципліна «Організація туризму» входить до обов’язкового компоненту освітньої програми підготовки фахівців з туризму. Основна мета дисципліни «Організація туризму» у системі підготовки фахівців сфери туризму – формування системи теоретичних знань та прикладних вмінь і навичок щодо організації і технології туристичної діяльності в умовах конкуренції на ринку туристичних послуг, а також вирішення конкретних соціально-економічних завдань, що виникають у сфері туристичної індустрії в процесі заснування власного туристичного бізнесу і управління туристичними підприємствами. Доведено ефективність зміни традиційних форм проведення семінарів з предмету «Організація туризму» на інтерактивні: співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове, навчання у співпраці). Зазначено, що організація інтерактивного навчання сприяла використанню рольових ігор, опрацюванню дискусійних питань, моделюванню життєвих ситуацій, спільному вирішенню проблем на основі аналізу обставин та відповідних ситуацій. Відповідно, кожен із напрямів підготовки передбачає отримання певної системи знань і вмінь, що досягається через засвоєння предметів відповідного циклу, поєднання теоретичної підготовки з практикою та самостійною і науково-дослідною роботою студента.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.018.8: [378.22 – 051:338.48];-
dc.subjectпрофесійна підготовка, організація туризму, магістр з туризму.uk
dc.titleАкадемічна підготовка магістрів з туризму як фактор впливу на зайнятість населеняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття ефективна економіка (1).pdf553,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.