Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9704
Назва: Менеджмент та маркетинг у фармації: навчально-методичний посібник
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: фармація
збутова діяльність
маркетинг
менеджмент
маркетингова політика
Дата публікації: жов-2018
Видавництво: Візаві
Бібліографічний опис: Чирва О. Г. Менеджмент та маркетинг у фармації: навчально-методичний посібник / уклад. О.Г. Чирва, О. В. Гарматюк; МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини – Умань : Візаві, 2018. – 217 с.
Серія/номер: УДК 005(075.8);
Короткий огляд (реферат): У посібнику висвітлюється навчальний матеріал, який забезпечує вивчення теоретичних основ та опанування навичок практичної роботи у сфері менеджменту та маркетингу у фармації. Розглядаються фундаментальні засади менеджменту і основні напрямки маркетингової діяльності на фармацевтичному підприємстві. Навчальний посібник написано з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Він призначений для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, менеджерів і маркетологів, та тих практичних працівників, чия діяльність пов'язана з менеджментом та маркетингом фармації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9704
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинг та менеджмент у фармації-converted.pdf1,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.