Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9708
Title: Малобюджентний маркетинг як інструмент просування організації
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: прихований маркетинг
соціальні мережі
вірусний маркетинг
партезанський маркетинг
Issue Date: Nov-2018
Publisher: Уманський національний університет садівництва, 2018
Citation: Гарматюк О. В. Малобюджентний маркетинг як інструмент просування організації / О. В. Гарматюк // Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих учених та студентів, м. Умань, 31 жовтня 1 листопада 2018 р. : [зб. наук. тез] / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Навч.-науковий ін-т економіки та бізнес-освіти; [за ред. д. е. н., проф. О. Г. Чирви]. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2018. – С. 178 – 180.
Abstract: Сучасні методи управління конкурентоспроможністю суб'єктів господарювання дозволяють приймати об’єктивно необхідні і обґрунтовані бізнес-рішення, спрямовані на підвищення стійкості підприємств до впливів зовнішнього середовища і досягнення поставлених цілей при мінімальних 177 підприємницьких ризиках. Однак, крім іншого, забезпечення заданої ефективності управління вимагає оптимізації комплексу маркетингу, перш за все, в частині використовуваних засобів комунікацій і витрат на їх застосування.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9708
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гарматюк.pdf854,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.