Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2018-11-29T12:11:34Z-
dc.date.available2018-11-29T12:11:34Z-
dc.date.issued2018-11-
dc.identifier.citationГарматюк О. В. Малобюджентний маркетинг як інструмент просування організації / О. В. Гарматюк // Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих учених та студентів, м. Умань, 31 жовтня 1 листопада 2018 р. : [зб. наук. тез] / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Навч.-науковий ін-т економіки та бізнес-освіти; [за ред. д. е. н., проф. О. Г. Чирви]. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2018. – С. 178 – 180.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9708-
dc.description.abstractСучасні методи управління конкурентоспроможністю суб'єктів господарювання дозволяють приймати об’єктивно необхідні і обґрунтовані бізнес-рішення, спрямовані на підвищення стійкості підприємств до впливів зовнішнього середовища і досягнення поставлених цілей при мінімальних 177 підприємницьких ризиках. Однак, крім іншого, забезпечення заданої ефективності управління вимагає оптимізації комплексу маркетингу, перш за все, в частині використовуваних засобів комунікацій і витрат на їх застосування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманський національний університет садівництва, 2018uk
dc.subjectприхований маркетингuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectвірусний маркетингuk
dc.subjectпартезанський маркетингuk
dc.titleМалобюджентний маркетинг як інструмент просування організаціїuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гарматюк.pdf854,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.