Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9716
Title: МАРКЕТИНГ ВЗАЄМОВІДНОСИН ЗАСОБАМИ CRM-СИСТЕМИ
Authors: Барвінок, Максим Володимирович
Keywords: CRM
система
користувачі
взаємовідносини
Issue Date: 29-Nov-2018
Abstract: Маркетинг взаємовідносин включає в себе створення, підтримку та розширення надійних зі споживачами та іншими партнерами компанії. Метою є не просте формування та в перспективі збільшення клієнтської бази, а й підвищення якості взаємозв’язків з кожним окремо взятим споживачем
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9716
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4_Barvinok_tezy.pdf239,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.