Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9716
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарвінок, Максим Володимирович-
dc.date.accessioned2018-11-29T14:52:45Z-
dc.date.available2018-11-29T14:52:45Z-
dc.date.issued2018-11-29-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9716-
dc.description.abstractМаркетинг взаємовідносин включає в себе створення, підтримку та розширення надійних зі споживачами та іншими партнерами компанії. Метою є не просте формування та в перспективі збільшення клієнтської бази, а й підвищення якості взаємозв’язків з кожним окремо взятим споживачемuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectCRMuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectкористувачіuk
dc.subjectвзаємовідносиниuk
dc.titleМАРКЕТИНГ ВЗАЄМОВІДНОСИН ЗАСОБАМИ CRM-СИСТЕМИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_Barvinok_tezy.pdf239,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.