Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9719
Title: CRM-СИСТЕМИ ЯК ЗАСІБ МАРКЕТИНГу ВЗАЄМОВІДНОСИН
Authors: Барвінок, Максим Володимирович
Keywords: CRM
маркетинг
сисиема
взаємовідносини
послуги
ризики
Issue Date: 2018
Abstract: У сучасному бізнесі необхідність автоматизація різних процесів стала вже звичним явищем та необхідним кроком. Вже складно уявити собі облік товарів на склад чи комплексний бюджетний облік без застосування спеціалізованого програмного забезпечення, торгові представники використовують спеціальні програмні продукти для оформлення і відправлення замовлення в офіс прямо з планшета або мобільного телефону, достатньо велика частина замовлень приходить з сайту вже у вигляді готових до обробки документів або пакетів документів. Але при цьому взаємини з клієнтами, принаймні, в середньому і малому бізнесі, чомусь дуже часто ведуться без впровадження хоча б якоїсь елементарної автоматизації і достатньої уваги до обліку.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9719
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3BARVINOK_CRM_TEZU.pdf238,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.