Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9719
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарвінок, Максим Володимирович-
dc.date.accessioned2018-11-29T15:04:08Z-
dc.date.available2018-11-29T15:04:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9719-
dc.description.abstractУ сучасному бізнесі необхідність автоматизація різних процесів стала вже звичним явищем та необхідним кроком. Вже складно уявити собі облік товарів на склад чи комплексний бюджетний облік без застосування спеціалізованого програмного забезпечення, торгові представники використовують спеціальні програмні продукти для оформлення і відправлення замовлення в офіс прямо з планшета або мобільного телефону, достатньо велика частина замовлень приходить з сайту вже у вигляді готових до обробки документів або пакетів документів. Але при цьому взаємини з клієнтами, принаймні, в середньому і малому бізнесі, чомусь дуже часто ведуться без впровадження хоча б якоїсь елементарної автоматизації і достатньої уваги до обліку.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectCRMuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectсисиемаuk
dc.subjectвзаємовідносиниuk
dc.subjectпослугиuk
dc.subjectризикиuk
dc.titleCRM-СИСТЕМИ ЯК ЗАСІБ МАРКЕТИНГу ВЗАЄМОВІДНОСИНuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3BARVINOK_CRM_TEZU.pdf238,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.