Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/6789/9720
Title: CRM-СИСТЕМА – ЯК СПОСІБ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ НА РИНКУ
Authors: Барвінок, Максим Володимирович
Keywords: CRM
система
технології
взаємовідносини
конкуренція
ринок
Issue Date: 2018
Abstract: Система надання послуг та реалізації товарів за роки переходу на ринкову економіку зазнала суттєвих змін. Змінилися інструменти та підходи, що застосовуються в комерційній діяльності, внутрішньо-організаційні принципи і технології, способи взаємодії організації зі своїми постійними так і залучення нових клієнтів. До впровадження CRM-системи в підприємствах практично відсутній ефективний зворотний зв'язок з потенційними клієнтами.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/jspui/handle/6789/9720
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_barvinok_crm_trade.pdf283,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.