Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9720
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарвінок, Максим Володимирович-
dc.date.accessioned2018-11-29T15:06:45Z-
dc.date.available2018-11-29T15:06:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9720-
dc.description.abstractСистема надання послуг та реалізації товарів за роки переходу на ринкову економіку зазнала суттєвих змін. Змінилися інструменти та підходи, що застосовуються в комерційній діяльності, внутрішньо-організаційні принципи і технології, способи взаємодії організації зі своїми постійними так і залучення нових клієнтів. До впровадження CRM-системи в підприємствах практично відсутній ефективний зворотний зв'язок з потенційними клієнтами.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectCRMuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectвзаємовідносиниuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectринокuk
dc.titleCRM-СИСТЕМА – ЯК СПОСІБ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ НА РИНКУuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_barvinok_crm_trade.pdf283,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.