Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9736
Назва: | Освітній процес в духовній семінарії за публікаціями «Трудов Киевской Духовной Академии» |
Автори: | Кукуруза, Антоніна Василівна |
Ключові слова: | Київська духовна академія Київська духовна семінарія духовне виховання Київська єпархія церковні засоби масової інформації навчальний процес |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | BEROSTAV DRUŽSTVO |
Бібліографічний опис: | Кукуруза А.В. Освітній процес в духовній семінарії за публікаціями «Трудов Киевской Духовной Академии» Evropský filozofický a historický diskurz ("Європейський філософський та історичний дискурс"). Чехія, 2018. Т. 4. С. 55-60. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття, побудована на публікаціях академічного журналу «Трудов Киевской Духовной Академии» семінарій, показує процес пошуку оптимізації навчального процесу в середній ланці духовної системи освіти. Відзначається, що більшість із них були опублікованими в 60-х роках ХIХ століття, що було пов’язано з ліберальними реформами у багатьох сферах суспільного життя. Такі публікації вказували на безліч недоліків семінарської освіти, в тому числі: її відірваність від реального життя, перенавантаженість семінаристів письмовими творами, жалюгідне матеріальне становище учителів, що призводило до кадрової нестачі, і в цілому негативно позначалося на їх ставленні до роботи. Серед важливих питань семінарської освіти зв’язки теологічної та світської складової в навчальному процесі привернули найбільшу увагу громадськості. За словами професора Київської академії Василя Певніцького, оптимальним є поділ семінарського курсу на дві частини: загальна, співвідносна з гімназійним курсом, та спеціально-богословська. Ще однією важливою проблемою, яка викликала громадський інтерес і активно обговорювалася в контексті вдосконалення навчального процесу в семінарії, була проблема доцільності вивчення класичних мов – латинської та грецької. Найбільш доцільними в цьому відношенні були міркування професора В. Певніцького, в яких приділялося великої уваги класичним мовам, підкреслювалося, що вони не можуть бути обов’язковими предметами в усіх типах шкіл, вони необхідні для вступу до духовної академії та ступеня кандидатів. Загалом, стаття показує, що науково-освітня спільнота з питань вдосконалення навчального процесу в семінарії постійно знаходилась у сфері уваги. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9736 |
Розташовується у зібраннях: | Історичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
OSVITNII_PROTSES_V_DUKHOVNII_SEMINARII_ZA_PUBLIKATSIIAMY_«TRUDOV_KYEVSKI_DUKHOVNOI_AKADEMYY».pdf | 392,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.