Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9739
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМиколайко, Володимир Валерійович-
dc.date.accessioned2018-11-30T10:05:02Z-
dc.date.available2018-11-30T10:05:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation53 (07)+371.3uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9739-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано роль і місце позаурочної роботи учнів у загальній системі формування продуктивної навчально-пізнавальної діяльності з фізики. Наголошено на важливості поєднання урочної та позаурочної роботи, як компонентів цілісної системи освіти. Розглянуто основні форми продуктивної позаурочної діяльності учнів з фізики та основні етапи її формування. Доведено, що позаурочна діяльність, як педагогічний чинник, спрямована на розширення та поглиблення знань з фізики, розвиток стійкого інтересу до вивчення фізики, формування в учнів умінь самостійно та творчо працювати. У статті відмічається, що позаурочна робота дає змогу уникнути перевантаження програм із фізики й наблизити фізичну освіту до життєвих потреб учнів; повніше задовольнити пізнавальні інтереси школярів; органічно поєднати навчальну мету, навчальний матеріал та безпосередній життєвий досвід підлітка з його участю в практичних завданнях, що збагачує життєвий досвід.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;53 (07)+371.3-
dc.subjectфізика; продуктивне навчання, позаурочна діяльність, мотиви, інтерес.uk
dc.titleФормування продуктивної навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами позаурочної роботи з фізикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mykolaiko_1.pdf533,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.