Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9766
Назва: РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
Автори: Побережець, Наталія Борисівна
Тертична, Жанна Олексіївна
Ключові слова: маркетингові дослідження
мережа Інтернет
сільськогосподарське підприємство
нтернет послуги
Дата публікації: 1-лис-2018
Видавництво: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві»
Бібліографічний опис: 1. Тертична Ж. О. Розвиток маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств в мережі інтернет / Ж. О. Тертична, Н. Б. Побережець // Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих учених та студентів, м. Умань, 31 жовтня – 1 листопада 2018 р. : [зб. наук. тез] / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Навч.-науковий ін-т економіки та бізнес-освіти; [за ред. д. е. н., проф. О. Г. Чирви]. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2018. – С. 225-227
Серія/номер: УДК;330.34(06)
Короткий огляд (реферат): Інтернет-середовище дає змогу на одному конкурентному ринку функціонувати новим та невеликим за розмірами підприємствам разом із масштабними, досвідченими гравцями ринку. Це пов’язано з тим, що дана сфера не вимагає великих капіталовкладень, проте може забезпечити недосяжну раніше ширину охоплення аудиторії цільового сегмента підприємства, стрімке зростання продажів та впізнаваності бренда, управління бізнесом в он-лайні, роботу із базами даних тощо. Використання Інтернету забезпечує нові особливості й переваги у порівнянні з маркетингом, заснованим на традиційних технологіях. Розглянуті напрямки реалізації маркетингових функцій підприємства через використання можливостей мережі Інтернет свідчать про те, що індивідуальні функціональні системи маркетингу господарств повинні враховувати зміни в інформаційних технологіях і особистісних взаємозв’язках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9766
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvytok_marketyngovoii_diialinosti_silisikogospodarsikykh_pidpryiemstv_v_merezhi_internet.pdf368,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.