Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/976
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-05T17:38:51Z-
dc.date.available2013-11-05T17:38:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/976-
dc.descriptionСтаття надрукована в збірнику наукових праць Порівняльно-педагогічні студії: Науково-педагогічний журнал. – № 1(7). – 2011. – С. 56–62.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена загальним тенденціям функціонування полікультурної освіти у США. Автор розглядає різні підходи до визначення терміну «полікультурна освіта», які найбільш поширені в американській педагогічній літературі. Також мова йде про фактори актуалізації проблеми полікультурної освіти у сучасному американському суспільстві.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 81.24 (73);-
dc.subjectполікультурна освітаuk
dc.subjectамериканське суспільство-
dc.subjectконцепція-
dc.subjectетнічне розмаїття-
dc.titleПолікультурна освіта у США: постановка проблемиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Policulturna_osvita_v_SHA_postanovka_problemy.pdf192,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.