Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9773
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семчук, Богдан Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-30T19:59:56Z | - |
dc.date.available | 2018-11-30T19:59:56Z | - |
dc.date.issued | 2018-11-30 | - |
dc.identifier.issn | ISSN: 2076-8184. | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9773 | - |
dc.description.abstract | Анотація. У статті описано теоретико-методичні аспекти розробки структурнопроцесуальної моделі формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка складається із сукупності взаємопов’язаних блоків (методично-цільового, змістово-операційного, результативного) і реалізується на інформаційно-орієнтувальному, когнітивно-розвивальному, діяльніснотрансформувальному, креативно-творчому етапах. Авторами статті визначено, що на інформаційно-орієнтувальному етапі майбутні фахівці дошкільної освіти здобувають теоретичні знання, що відображають обізнаність з інформаційно-комунікаційними технологіями і науково-методичними основами їх використання в дошкільному навчальному закладі. На когнітивно-розвивальному етапі відбувається інтенсивне формування знань й умінь з пошуку, опрацювання, передавання та збереження інформації, яка становить інформаційно-комунікаційну основу майбутньої професійної діяльності в дошкільному навчальному закладі, за рахунок упровадження в навчальний процес закладу вищої освіти навчальної дисципліни «Використання ІКТ у роботі з дітьми». На діяльніснотрансформувальному етапі відбувається активне залучення студентів до індивідуальної і колективної навчально-дослідницької діяльності за допомогою комп’ютерних програм, що дозволяє образно і яскраво представити інформацію у навчальній діяльності майбутніх фахівців дошкільної освіти, так і в роботі з дітьми дошкільного віку. На креативнотворчому етапі формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти відбувається апробація набутого досвіду з означеної проблеми під час педагогічної практики у дошкільному навчальному закладі. У статті представлено погляди вітчизняних і зарубіжних науковців на сутнісні характеристики поняття «інформаційно-комунікаційна компетентність». Здійснено термінологічний аналіз поняття «моделювання» та «модель». | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378: 373.2.011.3-051(043.3); | - |
dc.subject | інформаційно-комунікаційна компетентність; фахівці дошкільної освіти;структурно-процесуальна модель. | uk |
dc.title | СТРУКТУРНО-ПРОЦЕСУАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОКОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СТРУКТУРНО-ПРОЦЕСУАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОКОМУНІКАЦІЙНОЇ.pdf | 613,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.