Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемчук, Богдан Іванович-
dc.date.accessioned2018-11-30T20:20:02Z-
dc.date.available2018-11-30T20:20:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9776-
dc.description.abstractАнотація. У статті розкрито соціалізуючий вплив медіа-технологій на дітей дошкільного віку, проаналізовано сучасні погляди науковців на специфіку сприйняття дітьми екранних образів, трансформацію дитячої картини світу, що призвело до необхідності вивчення особливостей впливу медіа-технологій на особистість дитини з метою запобігання їх негативного впливу на дитячу аудиторію. Визначено багатоаспектність понять «медіа», «мас-медіа», «медіа-технології», яку дослідники пов’язують з феноменом інформаційного суспільства, з технологічною революцією, з появою і розповсюдженням сучасних медіатехнологій. Розкрито психологічні закономірності та особливості формування дитячої свідомості під впливом медіаінформації. Обґрунтовано позитивні і негативні особливості впливу медіа-технологій на дітей дошкільного віку. З’ясовано, що соціалізаційні можливості мас-медіа полягають в їхній здатності до поширення знань, формування способів їх сприйняття та оцінювання, вони фактично конструюють суб’єктивну реальність і «занурюють» у неї молоде покоління. Проаналізовано роль мезофакторів у процесі соціалізації дітей дошкільного віку.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмас-медіа, медіа-технології, медіаінформація, соціалізація, діти дошкільного віку.uk
dc.titleСоціалізуючий вплив медіа-технологій на дітей дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Семчук Б.І. Польща.docx47,77 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.