Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/978
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-05T17:53:55Z-
dc.date.available2013-11-05T17:53:55Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/978-
dc.descriptionСтаття надрукована в Віснику Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2011. – № 60. – С. 58–62.uk
dc.description.abstractУ статті подано історичну ретроспективу значення мовної освіти в структурі шкільної освіти Сполучених Штатів Америки у період з ХVI по XIX століття. Політика американського уряду у галузі мовної освіти на різних етапах розвитку країни є цікавою і корисною для нашої відносно молодої держави, яка провадить власну мовну політику також в умовах полікультурного середовища.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(09)(73);-
dc.subjectМовна освітаuk
dc.subjectрозвиток-
dc.subjectшкола-
dc.subjectмовна політика-
dc.titleІсторичні передумови становлення мовної освіти в США у XVI-XIX століттяхuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Idtorychni_peredumovy_stanovlennya_movnoi_osvity_v_SHA_v_XVII_XIX_st..pdf196,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.