Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9794
Title: | Теорія та практика підготовки майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах |
Authors: | Підлипняк, Ірина Юріївна |
Keywords: | підготовка студентів математична компетенція дошкільника різновікова група |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У монографії представлено теоретичне обґрунтування і запропоновано нове вирішення актуального завдання, що полягає у визначенні та експериментальній перевірці педагогічних умов професійної підготовки майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах у межах експериментальної моделі цього процесу. На основі аналізу психолого-педагогічних джерел визначено педагогічну сутність понять «готовність вихователя до професійної діяльності в різновікових групах» та «підготовленість вихователя до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах»; уточнено сутнісний зміст ключових дефініцій «компетенція дитини», «математична компетенція дошкільника», «різновікова група дошкільного навчального закладу». З’ясовано особливості підготовки майбутніх вихователів до роботи в умовах різновікової групи; її визначено складовою частиною професійної підготовки, яка передбачає врахування специфіки таких груп та умінь і навичок, необхідних для ефективного педагогічного супроводу формування математичної компетенції дошкільників у різновіковому колективі. Для науковців, аспірантів, студентів педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів, фахівців дошкільної освіти. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9794 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Teoriia_i_praktyka_pidhotovky_maibutnikh_vykhovateliv_do_formuvannia_matematychnoi_kompetentsii_doshkilnykiv_u_riznovikovykh_hrupakh.pdf | 135,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.