Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9796
Назва: | КОМПОНЕНТИ СФОРМОВАНОСТІ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ЕКОНОМІКИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
Автори: | Підлісний, Євген Васильович |
Ключові слова: | правова культура, майбутні бакалаври економіки, фахова підготовка, заклади вищої освіти, компоненти, критерії, показники, рівні, сформованість правової культури. |
Дата публікації: | 1-гру-2018 |
Серія/номер: | UDC;378.018.8:33-051]:340.12 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито компонентний склад сформованості правової культури майбутніх бакалаврів економіки у процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти, до якого зараховано: критерії, показники та рівні. Визначено критерії сформованості правової культури майбутніх бакалаврів економіки: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-інформаційний, діяльнісно-поведінковий. Показниками мотиваційно-ціннісного обрано: сформованість ціннісних орієнтацій і правових установок, в тому числі шанобливе ставлення до системи чинних у суспільстві право- вих норм, розуміння морального змісту закону; ставлення до закону як до цінності; сформованість ціннісно-правових мотивів готовності до соціально корисної поведінки; формування моральних і прагматичних якостей особистості, що виявляються в інтегративній якості ‒ соціальній і правовій активності в правотворчості, правозастосуванні, правоохоронній діяльності; адекватна позитивна самооцінка; прагнення до самовиховання; активна негативна оцінка у ставленні до правопорушень і до осіб, що їх здійснюють, когнітивно-інформаційного: оволодіння економічними і необхідним мінімумом правових знань, знаннями про необхідні прийоми і навички правової діяльності, використан- ня отриманих знань на практиці, застосовування їх у постійно мінливих життєвих ситуаціях і в своїй професійній діяльності, виходячи з визнання соціальної цінності права, орієнтування в спеціальній літературі, вміння користу- ватися довідковими правовими системами; розвиток правосвідомості; формування здібностей до саморозвитку та самоосвіти, діяльнісно-поведінкового: включення особистості в практичну правову діяльність; навички та вміння адекватно застосовувати закон у реальній життєвій ситуації і в майбутній професійній діяльності; вміння і навич- ки відстоювати свої права і свободи, а також інтереси інших осіб і суспільства в цілому; аргументовано доводити свою точку зору; прагнення до самореалізації в правовій діяльності, відповідальність за результати і наслідки своєї діяльності; вироблена звичка до дотримання правових норм; правомірна поведінка; соціально-правова активність. Виокремлено рівні сформованості правової культури студентів: високий, середній, низький. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9796 |
Розташовується у зібраннях: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГБИ 2017-1-1 тип.pdf | 1,19 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.