Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідлісний, Євген Васильович-
dc.date.accessioned2018-12-01T11:37:24Z-
dc.date.available2018-12-01T11:37:24Z-
dc.date.issued2018-12-01-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9796-
dc.description.abstractУ статті розкрито компонентний склад сформованості правової культури майбутніх бакалаврів економіки у процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти, до якого зараховано: критерії, показники та рівні. Визначено критерії сформованості правової культури майбутніх бакалаврів економіки: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-інформаційний, діяльнісно-поведінковий. Показниками мотиваційно-ціннісного обрано: сформованість ціннісних орієнтацій і правових установок, в тому числі шанобливе ставлення до системи чинних у суспільстві право- вих норм, розуміння морального змісту закону; ставлення до закону як до цінності; сформованість ціннісно-правових мотивів готовності до соціально корисної поведінки; формування моральних і прагматичних якостей особистості, що виявляються в інтегративній якості ‒ соціальній і правовій активності в правотворчості, правозастосуванні, правоохоронній діяльності; адекватна позитивна самооцінка; прагнення до самовиховання; активна негативна оцінка у ставленні до правопорушень і до осіб, що їх здійснюють, когнітивно-інформаційного: оволодіння економічними і необхідним мінімумом правових знань, знаннями про необхідні прийоми і навички правової діяльності, використан- ня отриманих знань на практиці, застосовування їх у постійно мінливих життєвих ситуаціях і в своїй професійній діяльності, виходячи з визнання соціальної цінності права, орієнтування в спеціальній літературі, вміння користу- ватися довідковими правовими системами; розвиток правосвідомості; формування здібностей до саморозвитку та самоосвіти, діяльнісно-поведінкового: включення особистості в практичну правову діяльність; навички та вміння адекватно застосовувати закон у реальній життєвій ситуації і в майбутній професійній діяльності; вміння і навич- ки відстоювати свої права і свободи, а також інтереси інших осіб і суспільства в цілому; аргументовано доводити свою точку зору; прагнення до самореалізації в правовій діяльності, відповідальність за результати і наслідки своєї діяльності; вироблена звичка до дотримання правових норм; правомірна поведінка; соціально-правова активність. Виокремлено рівні сформованості правової культури студентів: високий, середній, низький.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesUDC;378.018.8:33-051]:340.12-
dc.subjectправова культура, майбутні бакалаври економіки, фахова підготовка, заклади вищої освіти, компоненти, критерії, показники, рівні, сформованість правової культури.uk
dc.titleКОМПОНЕНТИ СФОРМОВАНОСТІ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ЕКОНОМІКИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГБИ 2017-1-1 тип.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.