Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9825
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗевченко, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorДудик, Наталія Терентіївна-
dc.date.accessioned2018-12-02T13:00:02Z-
dc.date.available2018-12-02T13:00:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗевченко Т.М. Проблемні ситуації як один із дієвих засобів підвищення ефективності занять з іноземної мови/ Т.М. Зевченко, Н.Т. Дудик // Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету), 30 березня 2018 р., м. Умань: ФОП Новожилов С.В., 2018 . – С.91-94uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9825-
dc.description.abstractРозглянуто питання застосування проблемних ситуацій у навчанні іноземної мовиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Новожилов С.В.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.111(072):37.016;-
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectпроблемний метод навчанняuk
dc.subjectлексичні одиниціuk
dc.subjectграматичні конструкціїuk
dc.subjectмовленнєві завданняuk
dc.titleПроблемні ситуації як один із дієвих засобів підвищення ефективності занять з іноземної мовиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZD-III-2018.pdf290,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.